شناسه خبر : 40512
سه شنبه 01 دي 1394 , 15:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

" این عمامه سلاح ماست"+فیلم

در فیلم زیر شهید علی تمام زاده به عمامه خود که در حال بستن آن است اشاره می کند و می گوید: "این عمامه سلاح ماست"

"حجت الاسلام علی تمام زاده" یا همان "ابوهادی" از روحانیون حاضر در تیپ فاطمیون مدتی پیش در یکی از روزهای ایام محرم به شهادت رسید. رزمنده ی ایرانی لشکر فاطمیون که درس طلبگی را از 18 سالگی آغاز کرد و سال های آخر زندگی خود را در جبهه های سوریه گذراند. آشنایی شهید تمام زاده با فاطمیون به نزدیک دو سال قبل برمی گردد. زمانی که لشکر فاطمیون با حضور ابوحامد در آغاز مسیر سرافرازی رزمندگان اسلام در سوریه  فعالیت های جدی خود را شروع کرد شیخ علی تمام زاده خود را به نیروهای رزمنده رساند و با اینکه بعد از مدتی مجبور به بازگشت شد اما با پیگیری ابوحامد به جمع نیروهای فاطمیون بازگشت.

شهید تمام زاده در دو سال گذشته ضمن حضوردر جبهه ی سوریه به کار فرهنگی و گردآوری و تدوین خاطرات شهدا و رزمندگان فاطمیون مشغول بود. تعدادی از این مطالب در ویژه نامه هایی که خود او به چاپ رسانده و بخشی دیگر از خاطرات شهدا در وبلاگی که توسط خود شهید ساخته شده بود آمده است. حجت الاسلام علی تمام زاده چندی پیش در جریان عملیات محرم به دست نیروهای تروریستی تکفیری به شهادت رسید.  در زیر وصیت نامه این شهید مدافع حرم را می خوانیم.

در فیلم زیر شهید علی تمام زاده به عمامه خود که در حال بستن آن است اشاره می کند و می گوید: "این عمامه سلاح ماست"

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi